Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013

Ας οργανωθούμε… με νέους στόχους!!!

Τελείωσαν και οι γιορτές, πήραμε τα δωράκια μας, χαρήκανε τα μουτράκια μας, γλύκαναν λίγο οι καρδούλες μας, πήραμε και τα κιλάκια μας και τώρα μας περιμένει εργασία.
Μου αρέσει να βάζω στόχους στη ζωή μου , από μικρή θυμάμαι ότι κάθε νέα εβδομάδα, κάθε αρχή του μήνα, κάθε νέα χρονιά με έπιανε μια μανία και ήθελα να γράψω με τι θέλω να ασχοληθώ, τι θέλω να καταφέρω, τι στόχους να βάλω, άλλοτε χαμηλούς και άλλοτε υψηλούς, δεν έχει σημασία αν πάντα τους κατακτούσα. Σημασία για μένα είχε το ταξίδι σε αυτούς…
Κάποιοι μου έλεγαν: «Άστα πράγματα να κυλήσουν από μόνα τους» ή «όταν κάνουν σχέδια οι άνθρωποι ο Θεός γελάει», μα δε θέλω να εμποδίσω τον χρόνο, ούτε να αλλάξω τα δεδομένα.

Απλά μου αρέσει να σκέφτομαι θετικά.

(δες εδώ)
Κάθισα λοιπόν και έφτιαξα μια λίστα με το τι θέλω να πετύχω το 2013. Μου αρέσει αυτού του είδους η περιπέτεια. Είναι πρόκληση για μένα.
Έχω πολλούς στόχους φέτος, μέσα σε αυτούς είναι και η οργάνωση του σπιτιού μου και γι αυτό θα σας γράψω. Όχι ότι δεν είναι οργανωμένο το σπίτι μου, αλλά όσο μένεις και ασχολείσαι με αυτό, τότε ανακαλύπτεις διάφορα, θες να αλλάξεις τις θέσεις τους, να προσθαφαιρέσεις ντουλάπια, αντικείμενα κλπ. Εγώ, λοιπόν ανακάλυψα ότι έχω πολλά άχρηστα πράγματα που μου πιάνουν τον χώρο (όπως συνήθως σε πολλά σπίτια) και πολλά πρέπει να αλλάξουν θέση για να μας κάνουν πιο εύκολη τη ζωή.
“Η ζωή δεν είναι πολύπλοκη. Εμείς είμαστε πολύπλοκα όντα. Η ζωή είναι απλή και πάντα το απλό είναι το καλύτερο” –  Οσκαρ Ουάϊλντ
 Η προγιαγιά μου, θυμάμαι που έλεγε και μου έχει μείνει αυτό, ότι: η καλή νοικοκυρά φαίνεται από τα ντουλάπια της και το πόσο οργανωμένα είναι.
Σκέφτηκα να δουλέψω όσο πιο αργά μπορώ αυτό το έργο πρώτον για να μην κουραστώ και τα παρατήσω και δεύτερον για να το κάνω όσο πιο τέλεια μπορώ, επίσης έχω βρει και τρόπο συντήρησης όμως θα μιλήσουμε για αυτό σε επόμενη ανάρτηση. 
Έτσι το πρόγραμμα της οργάνωσης (και καθαριότητας) έχει ως εξής:
1)    Ιανουάριος: Κουζίνα (ξεκινάω από 10 του μηνός)
2)    Φεβρουάριος: Μπάνιο και wc
3)    Μάρτιος: Κρεβατοκάμαρα και γραφείο
4)    Απρίλιος: τραπεζαρία
5)    Μάιος: σαλόνι
6)    Ιούνιος: μεγάλο μπαλκόνι & βοηθητικό μπαλκόνι
7)    Σεπτέμβριος: Παιδικό δωμάτιο
8)    Οκτώβριος: αποθήκη & γκαράζ
Κάθε μήνας και μια νέα οργάνωση. Δηλαδή μπαίνοντας σε ένα δωμάτιο σκέφτεσαι τι είναι αυτό που θέλεις να αλλάξεις και φτιάχνεις μια λίστα με τις δουλειές που πρέπει να γίνουν. Παράλληλα πρέπει να κάνεις και τα απαραίτητα ψώνια για το κάθε δωμάτιο έξτρα ντουλάπια, αποθηκευτικά δοχεία, κουτιά κλπ.
Τελειώνοντας κάθε δωμάτιο θα βγάζω φώτο το πριν και το μετά, και θα κάνω ανάλυση.
Πως σας φαίνεται θέλετε να συμμετέχετε σε αυτό;

Φιλιά