Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

Οργάνωση Ιανουαρίου Η κουζίνα (β')



Γεια σας, 
Να ΄μαι κι εγώ... Μου ήρθαν λίγο απότομα κάποια γεγονότα, βρήκα δουλειά... θα δούμε βέβαια (αν θα μείνω) είναι λίγο νωρίς να το σιγουρέψω... Βρε δεν πρόλαβα να στείλω βιογραφικά και βρήκα. Αν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό περπάτα, λέει μια παροιμία, τελικά εγώ έχω λίγη τύχη απ' ότι φαίνεται! 

Ξεκίνησα λοιπόν με την οργάνωση της κουζίνας μου, προέκυψαν διάφορα κατά τη διάρκεια, όπως παραπάνω πράγματα απ’ όσα υπολόγιζα... αλλά ουφ… μπήκαν λίγο σε τάξη, έπρεπε να γίνει εδώ και καιρό αυτό.
Κάλλιο αργά παρά ποτέ, δείτε τις μέχρι στιγμής, φωτογραφίες:

1. Το ντουλάπι με τις ηλεκτρικές μικροσυσκευές, όπου δυσκολεύτηκα να ανεβάσω λίγο το ράφι γιατί δεν υπήρχαν τρύπες... αλλά το έφτιαξε ο μπαμπάς μου (είναι μάστορας γενικά):


πριν


μετά

2. Το ντουλάπι με τα καλά σερβίτσια μου, στο οποίο επικρατούσε πανικός από τα γιορτινά τραπεζώματα:
πριν


μετά

3. Τα ντουλάπια με τα σκεύη:

πριν

μετά
πριν

μετά


4. Το ντουλάπι με τις φόρμες για γλυκά:
πριν

μετά



5. Τα ψηλά ντουλάπια με πράγματα που δεν χρησιμοποιώ συχνά (πλαστικά - εγχειρίδια και βιβλία συνταγών):
πριν

μετά

πριν

μετά
6. Το ντουλάπι με αντικείμενα για τα παιδιά που ακόμη δεν χρησιμοποιούν:
πριν

μετά
Αυτά μέχρι στιγμής γιατί έχω ακόμα κι άλλα. Προς το παρόν νοιώθω πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα.


Φιλάκια!