Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Οργάνωση Ιανουαρίου: Η κουζίνα (α')

Η κουζίνα μου, το αγαπημένο μου μέρος. Εκεί περνάω τον περισσότερο χρόνο της ημέρας. Μ΄αρέσει η κουζίνα μου είναι μοντέρνα και έχει μεγάλα ντουλάπια, οχι όμως πολλά, ενώ στα τετραγωνικά είναι μεγάλη απο ντουλάπια θα έλεγα οτι πάσχει. Θέλω οτι έχουν αυτά τα ντουλάπια να τα χρησιμοποιώ και να μην έχω περιττά πράγματα.
Ξεκινάω λοιπόν την οργάνωση από την κουζίνα μου, γιατί είναι αυτή που μέσα στις γιορτές ¨ταλαιπωρήθηκε¨ και έγινε χάλια. Οπότε ευκαιρία να την φτιάξω:
Πρώτα κάθισα και σκέφτηκα πως πρέπει να την διαμορφώσω, σε καμία περίπτωση δεν θα τα έβγαζα όλα έξω, γιατί θα επικρατούσε ένας χαμός. Οπότε αρχικά τα έγραψα σε ένα χαρτί και άνοιξα ένα ένα τα ντουλάπια για να σκεφτώ πώς να τα οργανώσω και  σημείωσα επίσης τι πρέπει να αγοράσω.
Έπειτα έκανα ένα πλάνο πχ. 10-11/1 θα φτιάξω το ντουλάπι με τις ηλεκτρικές συσκευές, 12-13/1 το ντουλάπι με τα σερβίτσια, 14-15/1 το ντουλάπι τροφίμων κ.τ.λ. Έδωσα διορία σχεδόν δυο μέρες στο κάθε ντουλάπι / συρτάρι γιατί, όπως καταλαβαίνετε με τα παιδιά είναι λίγο δύσκολο και θέλω να είμαι μέσα στο πρόγραμμά μου. Όμως αν έχω όρεξη και χρόνο προχωράω παρακάτω, χωρίς να δεσμεύομαι από τις ημερομηνίες που έχω ορίσει. Αρκεί να τελειώσει στον μήνα μέσα.
Επίσης πρέπει και να ψωνίσω παράλληλα αυτά που χρειάζομαι και εκεί δε θέλω να βιαστώ. Δε θέλω να αγοράσω ακριβά, δε μου περισσεύουν τα λεφτά, αλλά έξυπνες φθηνές λύσεις. Με υπομονή, σχολαστικότητα και λίγο ψάξιμο θα τα φτιάξω όλα.
Είδα και βιντεάκια διάφορα για την οργάνωση της κουζίνας στο youtube και ξεχώρισα της “αγαπημένης” μου JEN στο κανάλι organizedlikejen. Παιδιά είναι φοβερή η κοπέλα αυτή… (βέβαια έχει και λεφτά!!!).
Φτιάξτε το πρόγραμμα σας σύμφωνα με τις ανάγκες σας και αρχίστε όσοι θέλετε… βέβαια.

Καλή εβδομάδα και
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα!