Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

23 Mάρτη...

Ήταν μια ηλιόλουστη μέρα του Μάρτη (23 Μάρτη 2010), που ήρθαν στην ζωή μας τα δύο μας παιδάκια. Θυμάμαι την λαχτάρα μου να τα αγκαλιάσω, τους φόβους μου και την αγωνία που πέρασα. Μα πιο πολύ θυμάμαι το πρώτο υπέρηχο και την ανακοίνωση του γιατρού ότι είχαμε δίδυμα. Μου κόπηκε η ανάσα… Τρελάθηκα, έκλαιγα και γελούσα μαζί. Τι χαρά ήταν αυτή; Διπλή…


Χτες είχαμε τα 3α μας γενέθλια. Μεγάλωσαν τα μωρά μου… Κάναμε ένα όμορφο πάρτι με πολλές δημιουργίες απ’ τα χεράκια μου:
Το θέμα μας ήταν τα στρουμφάκια... αλλά δυσκολεύτηκα να βρω διάφορα είδη για πάρτι. Τα παιδιά ακόμη δεν μπορούν να συμμετέχουν σε παιχνίδια (είναι ανάλογα με την όρεξη τους).
Δεν είχαμε και πολλά παιδάκια λόγω ιώσεων, κι έτσι αρκεστήκαμε σε διακόσμηση του μπουφέ, σε τραγούδια των στρουμφ και μπαλόνια πολλά για παιχνίδι.




Να και η τούρτα μας, επιχείρησα να την φτιάξω μόνη μου και έκανα μία και για τους δύο, αλλά δεν έβρισκα διακοσμητικά και δεν προλάβαινα να ψάξω περισσότερο. Θα μπορούσα βέβαια να κάνω κάτι με ζαχαρόπαστα αλλά επειδή δεν το έχω κάνει ποτέ είπα να μην το δοκιμάσω προς το παρόν. Βρήκα λοιπόν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με στρουμφάκια και χρησιμοποίησα τα πιόνια - στρουμφάκια. Δεν ήταν κακό πάντως και τα μικρά ενθουσιάστηκαν...
Κι εγώ υπερήφανη για τα επιτεύγματά μου, απόλαυσα τα 3α τους γενέθλια...
Τους εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου να έχουν υγεία και τύχη στη ζωή τους. Να είμαστε κι εμείς γεροί, για να στηρίζουμε ένα βήμα πιο πίσω την κάθε τους προσπάθεια....΄   Καλή εβδομάδα!