Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Οργάνωση... Μαμάδων!!!

Με αφορμή την ερώτηση μιας φίλης, πως προλαβαίνω με τις δουλειές του σπιτιού, μου ήρθε η έμπνευση για την πιο κάτω αναρτησούλα. Καλά κι εγώ πολλές φορές δεν προλαβαίνω, αλλά επειδή έχω πρόγραμμα μπορώ να μπω σε σειρά ευκολότερα.
Λοιπόν, «ο χρόνος είναι χρήμα» έλεγαν, και είναι αλήθεια. Μάθε να εκμεταλλεύεσαι κάθε του λεπτό έξυπνα:

Πρώτον : ΦΤΙΑΞΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Γράψε σε χαρτί πώς θα ήθελες να κυλάει το πρόγραμμα σου. Ξεχώρισε τις δουλειές που οπωσδήποτε πρέπει να γίνονται κάθε μέρα, κάθε εβδομάδα και κάθε μήνα και μετά σύμφωνα με τις δραστηριότητες σου οργάνωσε τες. Σίγουρα θες και βοηθό, δες ποια μέλη από την οικογένεια σου μπορούν να συμμετέχουν. Εγώ, ευτυχώς έχω πολύ βοήθεια από τον σύζυγο και θέλω τα Π Σ Κ μου για μένα και την οικογένεια μου και όχι για να κάνω φασίνα και να ξεθεωθώ...
Το δικό μου πρόγραμμα είναι αυτό (σίγουρα κάποιες φορές βγαίνουμε εκτός προγράμματος, αλλά αυτό δεν μας πτοεί):

Δεύτερον: ΤΟΙΧΟΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ
Βλέποντας το πρόγραμμα σου, θα σου είναι πιο εύκολο να το εφαρμόσεις.

Τρίτον: ΞΥΠΝΑ ΝΩΡΙΣ & ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ
Δε φτάνει μόνο να τα γράψουμε, πρέπει και να τα εφαρμόσουμε… Ξεκίνα την ημέρα σου νωρίς το πρωί, όσο αυτό είναι εφικτό. Όταν ξυπνάμε πιο νωρίς έχουμε στην διάθεσή μας περισσότερο χρόνο για να προετοιμάσουμε την ημέρα μας. Προσωπικά θέλω να απολαύσω το πρωινό μου καφεδάκι με ησυχία… και αυτό με βοηθάει πολύ στο να οργανώνω την σκέψη μου καλύτερα.

Τέταρτον: ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ!
Το ξέρω πολλές φορές, λίγο η κούραση, λίγο η βαρεμάρα που μας πιάνει αναβάλουμε δουλειές, νομίζοντας ότι αν γίνουν αύριο ή αργότερα, δεν θα αλλάξει κάτι… όμως μέγα λάθος… αύριο ή αργότερα θα έχουν προστεθεί κι άλλες δουλειές και θα είναι δύσκολο να τις κάνουμε όλες μαζί.

Πρόσεχε: Μην αφήνεις να λερωθεί κάτι για να το καθαρίσεις, έχε σαν αρχή να καθαρίζεις τα καθαρά!

Πέμπτον: ΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΡΟΥΤΙΝΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ
Δεν είναι καλό μόνο για τα παιδιά να εφαρμόζετε μια ρουτίνα κάθε βράδυ, αλλά και για εσάς. Φτιάχνοντας μια βραδινή ρουτίνα σας βοηθάει πολύ στο να μην ξεχνάτε τι πρέπει να κάνετε πριν πάτε για ύπνο, ώστε το πρωινό να είναι ευκολότερο.
Σίγουρα όταν ξυπνάμε το πρωί και βλέπουμε τα πάντα τακτοποιημένα η διάθεσή μας είναι καλύτερη.

Πιστεύω ότι ένα σπίτι δείχνει καθαρό όταν:
1. Είναι μαζεμένο, δηλαδή όλα τα πράγματα είναι στην θέση τους,*
2. Είναι καθαρός ο νεροχύτης.
3. Είναι καθαρά τα τζάμια.
4. Είναι στρωμένα τα κρεβάτια.
5. Οι κάδοι απορριμμάτων είναι άδειοι.
Αυτά τα πέντε στοιχεία προσπαθώ να τα διατηρώ… !

*Όμως πως θα κρατήσεις μαζεμένο το σπίτι όταν έχεις μικρά παιδιά; Δες εδώ.
Επίσης ένα κολπάκι που κάνω εγώ, είναι ότι τα περισσότερα παιχνίδια τα κρύβω σε μια μεγάλη κούτα, στο μπαλκόνι και κάθε εβδομάδα τους τα ανανεώνω και έτσι δεν βαριούνται κι εγώ δεν έχω πολλά για να μαζεύω (ακόμα δεν θέλουν να τα μαζεύουν μόνα τους).

Φιλιά πολλά