Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

Οργάνωση Απριλίου: Η τραπεζαρία...

Ο χώρος που μας ενώνει τις ώρες που τρώμε όλοι μαζί... η τραπεζαρία. Μου αρέσει αυτό το δωμάτιο, μου αρέσει να κάνω τραπέζια και να μαζευόμαστε όλοι και να τρώμε ότι καλούδια φτιάχνω. Γιατί μαγειρεύω και όπως λένε, μαγειρεύω καλά!
Θέλω ο συγκεκριμένος χώρος να μου χαρίζει ηρεμία και γαλήνη. Έφτασε η ώρα να την οργανώσω λίγο.

Δεν είναι φορτωμένη με πολλά έπιπλα ή αντικείμενα και μου αρέσει έτσι. Έχει μία κρυσταλιέρα που έχουμε τα καλά μας ποτήρια και άσχετα αν τα χρησιμοποιούμε ή όχι, δύο φορές το χρόνο τα καθαρίζω:
Ιδού:
Το καλό σερβίτσιο πιάτων βρίσκεται σε ένα ντουλάπι στην κουζίνα και το είχα δείξει σε προηγούμενη ανάρτηση...

Η τραπεζαρία μου βρίσκεται στην είσοδο του σπιτιού και ακριβώς εκεί δεν χωρούσε κάποιο μπουφέ, έτσι τοποθέτησα ένα μικρό έπιπλο με καθρέπτη.


Σ΄ αυτό το μικρό επιπλάκι, το συρτάρι του έχει τα διάφορα χρήσιμα πράγματα.. και ήθελε οργάνωση!


πριν
 
μετά
Σειρά έχει το ντουλαπάκι (στο οποίο γινόταν ο χαμός), όπου εκεί βάζω μερικά καθημερινά διακοσμητικά αντικείμενα, κεριά, κηροπήγια και άλλα:

πριν

μετά

ΟΥΦ.. αυτό ήταν τελείωσε και η τραπεζαρία.... έπρεπε να γίνει κάποια στιγμή. Τον επόμενο μήνα σειρά έχει το σαλόνι.
Χαίρομαι που ξεκίνησα τη σειρά των οργανώσεων αυτών για το σπίτι μου, θα το καθιερώσω κάθε χρόνο... ώστε να γίνεται όλο και καλύτερο.


Φιλιά πολλά, καλή μου μπλογκογειτονιά!!!