Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

MY HOME MANAGEMENT SYSTEM (ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)

Γεια σου καλή μου μπλογκογειτονιά,

Χάρηκα πολύ που σας άρεσε η ιδέα του οδηγού για το σπίτι και σας ενδιαφέρει να σας στείλω τα links με εκτυπώσεις.

Περνάω ευθύς αμέσως στο δεύτερο μέρος της ανάρτησης αυτής.


 Το επόμενο θέμα είναι ο προγραμματισμός του μενού της επόμενης εβδομάδας:


Για την ευκολία μας υπάρχει μια βάση,


 ίσως και κάποια κουπόνια ή προσφορές που συλλέγονται μέσα στην διαφάνεια, οπότε είναι πιο εύκολο να τα θυμηθώ.


 μια πρόχειρη ματιά για το τι έχω μέσα στην κατάψυξη


 και μέσα στο ντουλάπι τροφίμων ή στο ψυγείο (αριστερά), καθώς και μια λίστα με τα φρούτα ή λαχανικά που υπάρχουν ανά εποχή (δεξιά).



 και τώρα που έχουμε φτιάξει το πρόγραμμα, έχουμε δει τι προϊόντα διαθέτουμε, εύκολα φτιάχνουμε και την λίστα με τα ψώνια (αριστερά). Έχω φτιάξει και μια λίστα με όλα τα προϊόντα ανα κατηγορία για να μην ξεχνάω (δεξιά). "Μασημένη τροφή" δηλαδή...



 Παρακάτω είναι οι συνταγούλες μου, οι οποίες έπιασαν όλο το χώρο και μάλλον θα εγκατασταθούν σε διαφορετικό ντοσιέ!



 Μετά τις συνταγές έχω εκτυπώσει τρόπους μαγειρικής οικονομίας, από αυτό το site που έχει κι άλλα πολλά ενδιαφέροντα.


 Μετά το μενού σειρά έχουν τα οικονομικά της οικογένειας


έχω φτιάξει μόνη μου ένα έντυπο που μας βοηθάει να οργανώνουμε τα έσοδα και τα έξοδα του σπιτιού μας και όχι μόνο... γιατί το σπίτι μας είναι μια μικρή επιχείρηση, σωστά;;; 



Ένα ωραίο έντυπο που απλά συμπληρώνεις τους λογαριασμούς που έρχονται και έτσι ξέρεις πότε θα έρθει ο επόμενος για να προγραμματίσεις τα έξοδα  (το βρήκα εδώ) , καθώς και πολλές άλλες εκτυπώσεις..


ΑΥΤΑ για το δεύτερο μέρος...
Τελικά, είναι μεγάλος κόπος για να το φτιάξεις αλλά μόλις το φτιάξεις χαίρεσαι να το χρησιμοποιείς...


Φιλιά πολλά!