Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

MY HOME MANAGEMENT SYSTEM (ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ)

Γεια καλή μου μπλογκογειτονιά,

Σήμερα θα ολοκληρώσω την οργάνωση του οδηγού για το σπίτι, γιατί πολύ το καθυστέρησα...

Επόμενη ενότητα είναι η Ιατρική φροντίδα οικογένειας: 
Εδώ λίγο το δουλεύω ακόμα. Ετοιμάζω μια φόρμα για κάθε άτομο της οικογένειας που θα έχει τις ιατρικές επισκέψεις και για ποιο λόγο (πολύ χρήσιμο πιστεύω), καθώς και τα επόμενα εμβόλια των παιδιών, επίσης ετοιμάζω και μια λίστα με τους οικογενειακούς γιατρούς. 


Έχω ετοιμάσει όμως τη λίστα με το φαρμακείο των διακοπών...


Το επόμενο θέμα είναι η οργάνωση.
Πρόκειται για την οργάνωση του σπιτιού με την οποία ξεκίνησα να ασχολούμαι φέτος...  και αφορά την οργάνωση κάθε δωματίου ξεχωριστά.
 και πιστεύω ότι θα το τηρήσω και για τα επόμενα χρόνια...


Επίσης δεν είναι μόνο η οργάνωση του σπιτιού, αλλά η οργάνωση γενεθλίων, ταξιδιού κ.λ.π.



Αυτή η ενότητα αφορά τα παιδιά μου:
Κι έχει να κάνει με τις δραστηρίοτητες και το καθημερινό πρόγραμμα τους. Εδώ πρέπει να σας πω ότι έχω σπουδάσει βρεφονηπιαγωγός, άσχετα αν δεν το ακολούθησα, αλλά
όπως λένε "μάθε τέχνη κι άσ' την κι αν πεινάσεις πιάστην" ... οπότε εφαρμόζω δραστηριότητες που 
κάνουν και στο νηπιαγωγείο (όλα τα έχω βρει από τα βιβλία μου και το διαδίκτυο)..



Μια πολύ χρήσιμη ενότητα είναι η συντήρηση των μεταφορικών μας μέσων, ασφάλειες, σέρβις κλπ, καθώς και κάποιες πληροφορίες για τα φυτά που έχουμε στο μπαλκόνι μας.




Και τέλος, η οργάνωση του μπλογκ μου
 οι ιδέες μου
 καθώς και το ημερολόγιο και ο προγραμματισμός των αναρτήσεων...  


Αυτό ήταν. Θα χαρώ πολύ να δω και τους δικούς σας οδηγούς (όταν τους φτιάξετε)....!!!

Μερικά links που μπορείτε να πάρετε ιδέες και εκτυπώσεις είναι εδώ και εδώ 
και εδώ καθώς και εδώ

Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!