Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

Η ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΤΟ ΉΜΙΣΥ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ!!!

Γεια σας, να' μαι κι εγώ, μετά από πολύ καιρό ήρθα να γράψω την πρώτη ανάρτηση του 2014....
Τι να γράψω;;; Μα τι άλλο;;
Τους νέους στόχους για το 2014 (όσον αφορά το blog μου και την οργάνωση)!
Αφού τα αποτελέσματα των στόχων του προηγούμενου έτους επιτεύχθηκαν, τώρα θα μπω και πάλι στην διαδικασία να θέσω νέους στόχους με πιο υψηλές απαιτήσεις.
Φέτος λοιπόν, προμηνύεται μια χρονιά γεμάτη από όλες τις απόψεις. Έχω κατά νου πολλά σχέδια, αφού οι οργανώσεις μου θα επεκταθούν και σε ένα ακόμα σπίτι. Στο χωριό μας. Κάπου εκεί, στην όμορφη Λακωνία...
ΈΤΣΙ:
1ον. Εννοείτε, ότι για ακόμη μια χρονιά θα οργανώσω το σπίτι μου πάλι από την αρχή, όπως πέρυσι με κάποιες μικρές παραλλαγές. Επίσης θα αποτελειώσω ότι δεν ήταν εφικτό την χρονιά που πέρασε.
2ον. Ο νέος μου μεγάλος στόχος για φέτος είναι να οργανώσω το σπίτι στο χωριό.. το οποίο ανακαινίστηκε πλήρως....
3ον. Όσον αφορά το blog μου, οι στόχοι μου είναι φέτος να κάνω περισσότερες αναρτήσεις.Η θεματολογία των αναρτήσεων μου θα αλλάξει, δηλαδή θα προστεθούν κάποιες νέες στήλες και θα αφαιρεθούν κάποιες άλλες.. Αλλά αυτό θα το δείτε στην πορεία.

Επίσης, θέλω να σας ευχαριστήσω που με διαβάζετε και παρακολουθείτε την προσπάθεια μου να οργανωθώ, αλλά περισσότερο που μέσα από αυτήν τη προσπάθεια, παρακινώ ή δίνω ιδέες και σε πολλούς από εσάς να κάνουν το ίδιο!!!!!

Και μην ξεχνάτε ότι "Ένα ταξίδι χιλίων χιλιομέτρων αρχίζει με ένα βήμα" Κομφούκιος

ΦΙΛΙΑ!
Καλή Χρονιά να 'χουμε!