Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ!

Ας αρχίσουμε καλά σήμερα!
Ας ονειρευτούμε τα μέρη που θέλουμε να επισκεφτούμε... 
Καλά, μπορεί να μην τα επισκεφτούμε ποτέ, αλλά είναι ωραίο έστω και να κάνεις όνειρα!

Έτσι για να ταξιδέψουμε το νου μας,  να γεμίσει το μυαλό μας με όμορφες εικόνες αλλά και συναισθήματα, όπως το να ελπίζεις σε ένα καλύτερο αύριο.
Στο ότι μια μέρα, θα ξυπνήσεις και θα ζεις αυτά που έχεις ονειρευτεί.

Θέλω να επισκεφτώ πολλά μέρη (εκτός από την όμορφη Ελλάδα μας), άπιαστα, ονειρικά αλλά και εφικτά στο να πραγματοποιηθούν (μια μέρα)! Οι επιλογές μου και με σειρά προτεραιότητας είναι αυτές: 

Το πρώτο μου ταξίδι θα ήθελα να είναι στην Αγγλία, δεν ξέρω γιατί :) ίσως επειδή πιστεύω ότι στην προηγούμενη ζωή μου, ζούσα εκεί. 
Χαρακτηριστικό των Άγγλων είναι η τάξη και η δικαιοσύνη, (αυτό είναι που μου αρέσει)...  
Έπειτα θα ήθελα να επισκεφτώ τη Γαλλία , έτσι για να γνωρίσω την φινέτσα και τα λεπτά γούστα των Γάλλων. 
Κάποτε, αν τα καταφέρω θέλω να πάω στην Αυστρία, να δω τα θαυμάσια τοπία που διαθέτει. 
Επόμενο όνειρο, εεε συγνώμη ταξίδι ήθελα να πω, είναι στην Ιταλία για να γνωρίσω την μόδα και να γευτώ την παραδοσιακή ιταλική κουζίνα.
Αφού έχω γνωρίσει τα πρώτα μέρη της Ευρώπης που μου αρέσουν πιο πολύ, θέλω να πάω Τουρκία, εννοείτε στην Κωνσταντινούπολη... να ταξιδέψω στα στενά του Βοσπόρου και να γνωρίσω ανατολίτικες γεύσεις.

Από Ασία θέλω να επισκεφτώ την Κίνα, να γνωρίσω τις παραδόσεις της και να μπω σε μια τελείως διαφορετική κουλτούρα και φιλοσοφία.

Ευρώπη και Ασία έκλεισε, επόμενη ήπειρος Αμερική και συγκεκριμένα Κεντρική Αμερική και Καραϊβική, έτσι για να χορέψω στους ρυθμούς του Πουέρτο Ρίκο.. 

Άλλο ένα άπιαστο ταξίδι που θέλω να κάνω, είναι στην Νέα Υόρκη και στο Λας Βέγκας για να δοκιμάσω την τύχη μου στα καζίνο, στην Πρωτεύουσα της διασκέδασης του κόσμου, αλλά και να πιω ένα καφεδάκι και να βγάλω φωτογραφίες στο άγαλμα της ελευθερίας. 

Και τέλος άφησα την Αυστραλία. Εκεί θέλω να πάω γιατί λένε, πως ότι και να επιλέξεις να δεις ή να ζήσεις θα σε κάνει να το γευθείς στο μάξιμουμ...

ΩΡΑΙΑ ΗΤΑΝ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑ!!

Αλλά προς το παρόν ας προσγειωθώ στο σπιτάκι μου, και να σας αφιερώσω αυτά τα τραγούδια!!



ΌΝΕΙΡΑ!!!

ΚΑΝΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!!!!