Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Ξεκινάμε με ανοιξιάτικο παιχνίδι...

Γεια σας,

Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη!

Ξεκινάμε με παιχνίδι που μου έκανε tag η Maria Georgia

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη;
Δεν βάφω τα νύχια μου, αλλά όταν χρειαστεί το ανοιχτό έντονο κόκκινο, μου αρέσει πολύ για την άνοιξη.
2. Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
ΑΑΑ! όλα και όλα μπορεί να μην βάφω νύχι, αλλά χωρίς κραγιόν δεν φεύγω από το σπίτι, όλες οι ανοιχτόχρωμες γήινες αποχρώσεις για μένα είναι all time classic.
3. Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" για την άνοιξη;
Το απαλό μοβ- λιλά και το ροζ  είναι καθαρά ανοιξιάτικα χρώματα για μένα.
4. Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Αέρινες τουνικ σε χρώματα έντονα
5. Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Στα αξεσουάρ είμαι λιτή, ίσως για φέτος μια floral τσάντα
6. Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
Θέλει και ερώτημα, δεν υπάρχει πιο ανοιξιάτικο φρούτο από την φράουλα
7. Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Η μυρωδιά της άνοιξης για μένα, είναι οι ανθισμένες πασχαλιές.
8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή;
Το είπα στην πρώτη ερώτηση.
9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Το αγαπημένο μου λουλούδι είναι το Ζουμπούλι
10. Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
Αισιοδοξία!!!!
11. Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες? Αν ναι, τι;
Συνήθως αρχίζω διατροφή και γυμναστική... Τι πρωτότυπο!
12. Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
Δεν φοράω άρωμα, προτιμώ τα λουλουδένια αφρόλουτρα.
13. Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η Άνοιξη!
Θέλω να ανανεώσω την γκαρνταρόμπα μου με ένα, δύο ρούχα ή αξεσουάρ και αυτόματα να ανακαλύψω πολλούς συνδυασμούς.
14. Υπάρχει κάτι που σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης?
Ναι, αν θα προλάβω να χάσω κανένα κιλό...
15. 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματά σου για την άνοιξη!
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΣΞΙΑ, ΧΑΡΑ!
16. Πες ένα λόγο που δεν σ' αρέσει η άνοιξη.
Δεν είναι ωραία να είσαι σπίτι!
17. Αγαπημένο σου ανοιξιάτικο χρώμα.
Απαλό μοβ-λιλά
18. Ποια χρώματα χρησιμοποιείς στο μακιγιάζ σου την άνοιξη;
Ανοιχτά γήινα χρώματα.

Οι ερωτήσεις από την Maria Georgia
1. Τι σ' αρέσει να διαβάζεις την Άνοιξη;
Ίσως κάποιο μυθιστόρημα με αισιόδοξο μήνυμα
2. Αν ζωγράφιζες έναν πίνακα, τι χρώματα θα έβαζες;
Σίγουρα όλα τα χρώματα, έτσι είναι η άνοιξη!
3. Ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα την Άνοιξη;
Μου αρέσει να ασχολούμαι με τα φυτά μου, δεν έχω πολλά αλλά προσπαθώ να βρω χρόνο για να τα φροντίζω.

Τώρα, θα παραβιάσω λίγο τους κανόνες δεν θα φτιάξω ερωτήσεις, ούτε θα κάνω tag σε άλλες blogger. Όποιος θέλει ας κάνει tag στον εαυτό του και ας απαντήσει, έτσι για να παίξουμε!!!! 

Φιλιά πολλά!